Veelgestelde vragen

Hieronder vind u alle antwoorden op uw vragen. Kunt u het antwoord niet vinden?

Ga dan direct naar ons contactformulier of bel ons op nummer 0222-315541.

Op welke dagen kan ik aankomen en vertrekken?

De vaste wisseldagen zijn maandag en vrijdag maar een groot deel van het jaar kunt u ook op de andere dagen aankomen en vertrekken. De zoek en boek module op de website is altijd actueel. U kunt ook een aanvraag sturen via het contactformulier op de website.

Hoe laat kan ik in- en uitchecken?

De incheck is tussen 14.00 uur en 17.00 uur. Komt u later? Dan horen wij graag even van u hoe laat we u kunnen verwachten. U dient het appartement op de dag van vertrek uiterlijk om 10.30 uur te verlaten.

Geldt er een minimum aantal nachten verblijf?

Doorgaans hanteren wij een minimum van 3 nachten maar in het laagseizoen is 1 of 2 nachten ook wel mogelijk.

Kan ik zelf een appartement uitzoeken op de website?

Ja, u kunt ieder appartement bekijken op onze website en de beschikbaarheid is actueel. In de boekingsmodule kunt u zelf een appartement uitzoeken en boeken. Als u er niet uitkomt via de website kunt u ook een e-mail sturen of tijdens kantooruren bellen met de receptie.

Kan ik ook 1 of 2 nachten blijven?

In het laagseizoen of op korte termijn is het soms ook mogelijk om een kort verblijf te boeken. Dit kunt u terug vinden in de boekingsmodule op de website of aanvragen bij de receptie.

Wat is gebouw B?

Gebouw B is een vrijstaand appartementencomplex dat is opgeleverd in 2006. Deze 7 appartementen zijn wat royaler dan de appartementen in het hoofdgebouw en hebben daarom een andere prijs en andere wisseldagen.

Hoe kan ik de reservering betalen?

U kunt de reissom vooraf naar ons overmaken. De betaaldata hiervoor vindt u op de bevestiging. Wanneer u kort van te voren boekt is een betaling ter plaatse ook mogelijk, dit kan per pin of contant.

Kan ik gebruik maken van een annuleringsverzekering?

Ja, een annuleringsverzekering kost 6% van de huurprijs.

Kan ik mijn boeking annuleren en wat zijn de kosten daarvan?

Aan een annulering zijn altijd kosten verbonden. Een uitgebreide uitleg hierover vindt u in de boekingsvoorwaarden (deze vindt u onderaan de webpagina)

Waarvoor dienen de servicekosten?

De servicekosten zijn verplichte kosten voor de schoonmaak, opgemaakte bedden, keukendoeken en administratiekosten. 

Wordt er dagelijks schoongemaakt?

Nee, wij maken de appartementen alleen schoon bij aankomst en vertrek. Tegen betaling is een tussentijdse schoonmaak wel mogelijk, vraag hier naar bij de receptie.

Is een early check in of een late check out mogelijk?

Soms wel maar niet altijd. Indien u hier gebruik van wenst te maken kunt u dit overleggen met de receptie. De kosten van een early check in of een late check out bedragen € 35,-.

Zijn honden welkom?

Ja, in de appartementen op de begane grond zijn honden van harte welkom. Hiervoor geldt wel een toeslag van € 7,- per nacht. 

Is er een lift?

Nee in beide gebouwen is geen lift aanwezig. Houdt u hier aub rekening mee wanneer u slecht ter been bent.

Zijn de bedden opgemaakt?

Ja, de bedden zijn bij aankomst opgemaakt en het is niet mogelijk om zonder opgemaakte bedden te boeken.

Zijn handdoeken inbegrepen?

Nee, handdoeken kunt u wel bij ons huren voor € 4,75 per pakket.

Kan ik een fiets huren?

Ja, wij beschikken over goede dames- en herenfietsen met 7 versnellingen. Daarnaast hebben wij ook een aantal e-bikes. Tevens kunnen wij bij een lokale fietsverhuurder allerlei soorten fietsen (tandems, kinderfietsen, aanhangers etc.) voor u bestellen. Om zeker te zijn van een huurfiets is het raadzaam deze van te voren reserveren bij de receptie.

Zijn er ontbijtmogelijkheden?

Ja, wij hebben een uitgebreide ontbijtkaart met items die u ‘s ochtends kunt laten bezorgen aan de deur van uw appartement of afhalen in Restaurant BOSQ. U kunt dit ter plaatse bestellen. 

Moet ik het diner reserveren?

Reserveren moet niet maar is wel gewenst. Restaurant BOSQ trekt ook veel gasten van buitenaf en is vaak daags van te voren al volgeboekt. Reserveren is dus zeer aan te bevelen. Dit kan via de website van het restaurant www.bosq.nl of telefonisch bij de receptie.

Kan ik gratis parkeren?

Ja, ons parkeerterrein is gratis te gebruiken. Om te parkeren op de rest van het eiland heeft u een vignet nodig. Meer informatie hierover leest u op www.texelevignet.nl 

Kan ik met het openbaar vervoer bij Bos en Duin komen?

Ja, wij hebben een Texelhopperhalte voor de deur (Nummer 61)