Veelgestelde vragen
Hieronder vind u alle antwoorden op uw vragen. Kunt u het antwoord niet vinden?
Ga dan direct naar ons contactformulier of bel ons op nummer 0222-315541.
Op welke dagen kan ik aankomen en vertrekken?
Voor de appartementen in het hoofdgebouw kunt u op vrijwel iedere dag aankomen of vertrekken. Alleen in de zomervakantie zijn de vaste wisseldagen maandag en vrijdag. De appartementen in gebouw B wisselen van 1 april tot 1 november alleen op maandag en vrijdag.
Geldt er een minimum aantal nachten verblijf?
Doorgaans hanteren wij een minimum van 3 nachten maar tijdens schoolvakanties en rondom feestdagen kan dit afwijken.
Kan ik zelf een appartement uitzoeken op de website?
Ja, bij een verblijf vanaf 3 nachten is het mogelijk om een specifiek appartement te boeken. Dit kan via onze website of telefonisch.
Kan ik ook 1 of 2 nachten blijven?
In het laagseizoen of op korte termijn is het soms ook mogelijk om een kort verblijf te boeken. Dit kunt u terug vinden op de website of aanvragen bij de receptie.
Wat is gebouw B?
Gebouw B is een vrijstaand appartementencomplex dat is opgeleverd in 2006. Deze 7 appartementen zijn wat royaler dan de appartementen in het hoofdgebouw en hebben daarom een andere prijs en andere wisseldagen.
Hoe kan ik de reservering betalen?
U kunt de reissom vooraf naar ons overmaken. De betaaldata hiervoor vindt u op de bevestiging. Wanneer u kort van te voren boekt is een betaling ter plaatse ook mogelijk, dit kan per pin of contant.
Kan ik gebruik maken van een annuleringsverzekering?
Ja, een annuleringsverzekering kost 6% van de huurprijs.
Kan ik mijn boeking annuleren en wat zijn de kosten daarvan?
Aan een annulering zijn altijd kosten verbonden. Een uitgebreide uitleg hierover vindt u in de boekingsvoorwaarden (deze vindt u onderaan de webpagina)
Waarvoor dienen de servicekosten?
De servicekosten zijn verplichte kosten voor de schoonmaak, opgemaakte bedden, keukendoeken en administratiekosten.
Wordt er dagelijks schoongemaakt?
Nee, wij maken de appartementen alleen schoon bij aankomst en vertrek. Tegen betaling is een tussentijdse schoonmaak wel mogelijk, vraag hier naar bij de receptie.
Zijn honden welkom?
Ja, in de appartementen op de begane grond zijn honden van harte welkom. Hiervoor geldt wel een toeslag van € 7,- per nacht.
Is er een lift?
Nee in beide gebouwen is geen lift aanwezig. Houdt u hier aub rekening mee wanneer u slecht ter been bent.
Zijn de bedden opgemaakt?
Ja, de bedden zijn altijd opgemaakt en het is niet mogelijk om zonder opgemaakte bedden te boeken.
Zijn handdoeken inbegrepen?
Nee, handdoeken kunt u wel bij ons huren voor € 4,75 per pakket.
Kan ik een fiets huren?
Ja, wij beschikken over goede dames- en herenfietsen met 7 versnellingen. Daarnaast hebben wij ook een aantal e-bikes.
Moet ik het ontbijt reserveren?
U kunt het ontbijt vooraf reserveren maar het kan ook ter plaatse, wel graag uiterlijk de avond van te voren doorgeven aan de receptie.
Moet ik het diner reserveren?
Reserveren moet niet maar is wel gewenst. Met name in de weekenden en tijdens feestdagen is het erg druk in het restaurant. Reserveren is dus zeer aan te bevelen. Dit kan via de website van het restaurant www.bosq.nl of telefonisch bij de receptie.
Hoe laat kan ik in- en uitchecken?
De incheck is tussen 14.00 uur en 17.00 uur. Komt u later? Dan horen wij graag even van u hoe laat we u kunnen verwachten. U dient het appartement op de dag van vertrek uiterlijk om 10.30 uur te verlaten.
Is een early check in of een late check out mogelijk?
Soms wel maar niet altijd. Indien u hier gebruik van wenst te maken kunt u dit overleggen met de receptie. De kosten van een early check in of een late check out bedragen € 35,-.
Kan ik gratis parkeren?
Ja, ons parkeerterrein is gratis te gebruiken. Om te parkeren op de rest van het eiland heeft u een vignet nodig. Meer informatie hierover leest u op www.texelevignet.nl
Kan ik met het openbaar vervoer bij Bos en Duin komen?
Ja, wij hebben een Texelhopperhalte voor de deur.